Munkáink

Egy panzió bájos kertje a híres borvidéken

A tulajdonos egy bájos és jól használható, vendégcsalogató kertet szeretett volna látni a panzió körül, amihez tulajdonképpen szabad kezet adott. A terület adottságait kihasználva egy sok évelőágyással díszített, gamblion támfalakkal és kreatív felületkezeléssel tagolt kertet alakítottunk ki.

Modern előkert kilátással

Ebben a csodás panorámával rendelkező kertben egy igazán modern megoldást álmodtunk meg a tér tagolására. A szintekre tagolt gyepfelületek műfű borítást kaptak, a pompom örökzöld pedig kiemelt fontosságú a látvány szempontjából. Fehér márványkavicsot és láva talajtakarót használtunk a fűfelületek között.

Egzotikus hátsókert

Egy medence mögötti, eléggé kopár és elhanyagolt területet alakítottunk át. A tulajdonos, aki egzotikus helyről költözött vissza Magyarországra, szerette volna magával hozni előző lakhelyének legalább egy pici szeletét. Kertépítés után ez lett a kedvenc helye a kertben. Sok idejét tölti itt, valamint munkájában is inspirációt jelent számára.

Sziklakert és egy bájos kerti tó Diósdon

Ez az előkert érkezésünk előtt egy unalmas négyszögletű szürke térkővel volt leburkolva. Javasoltam, hogy építsük át vidám, íves vonalvezetésű járdás kinézetűvé, így izgalmasabbá téve a rendelkezésre álló teret. Ennek köszönhetően kis zöld növényszigetek alakultak ki. Tökéletes választás ebbe a környezetbe a Bonsai alakú örökzöld és a sziklás csobogó.

Kert, mutatós tégla burkolattal

Ebben a kertben a támfalak rönkfából voltak kialakítva, de sajnos helyenként már teljesen elvoltak korhadva. A kiskertet teljesen újjáépítettük, valamint téglakőből készítettünk hangulatos a támfalakat, lépcsőket.

Pihenőkert mutatós évelőágyásokkal

Egy új építésű ház kertjének kialakítására kaptunk megbízást. A tulajdonos különösen vonzódik a pompás mindig virágzó angolkertekhez, ezért változatos évelő növényeket használtunk melyek mindenféle virágszínben pompáznak tavasztól őszig. A növényágyásokat örökzöldekkel, kisebb nagyobb cserjékkel, díszfüvekkel tarkítottuk.

Kert pihenősarokkal

A tulajdonos kéréseit a saját ötleteinkkel kiegészítve valósítottuk meg eben a kertben, ahol a tágas gyepfelület és a buján beültetett ágyások igazi élménnyé teszik a szabadban eltöltött időt. A pom pom bonsaira nyírt örökzöld dekorkavicsban kapott helyet.

Egy különleges dísz - vízkapu

Egy apró kertet is különlegessé lehet tenni egyetlen jól eltalált dekoratív díszítőelemmel is. Erre példa ez a vízkapu. A kapu faanyaga cédrus, alatta fekete márvány görgeteg kavics terül el. A vízkaput visszafogott környezetben helyeztük el, hogy a a kapu szépsége megfelelően érvényesülhessen.

Növényekkel beültetett támfal

Nagy szintkülönbség nehezítette a dolgunkat ebben a kertben, ezért csak támfalas megoldással lehetett élhető, füves területet kialakítani. Az javasoltam, hogy az unalmas zsalukő támfal helyett, építsünk növény kosaras támfalat, így a kőedényekbe sziklakerti, szárazságtűrő növényeket ültettünk. Gyönyörű színfoltja lett a kertnek!

Térkövezés és pálmák

Egy etyeki borászat külső megjelenését dobtuk föl térkövezéssel és dézsás pálmák telepítésével.

Egy modern kert

Egy nagyon modern épülethez szép nagy fűfelület illik. A keskeny oldalkertben kalandos bambusz ösvényt alakítottunk ki. A kertben a tulajdonos kérésére helyett kaptak veteményes magaságyások, málnalugasok is.

Családi kert a hegyen

Nagyon szép hegyre néző kilátású a kertben dolgozhattunk. A fű modern vonalvezetésű, a burkolat igényes antracit térkőből lett kirakva és kavicsos gabion támfal övezi.

Egy egzotikus kert térkövezése

Ebben a gyönyörű egzotikus kertben térkövezési feladatokra kértek fel minket. Természetesen a munka során kiemelt figyelmet fordítottunk a már beültetett növények védelmére.

Tetszenek a munkáink? Kérj árajánlatot, hogy nemsokára te is egy gyönyörű kert boldog tulajdonosa lehess!